Kwaliteit van zorg
Het team van RondOm Podotherapeuten stelt zich tot doel het leveren van de hoogst haalbare kwaliteit van zorg. Als team dagen we onszelf elke dag uit om alle vanzelfsprekende verwachtingen, uitgesproken verwachtingen en steeds toenemende verwachtingen te voldoen en deze, waar mogelijk, zelfs te overtreffen. Iedere professional binnen RondOm is bereid om te blijven leren en we zijn, als organisatie, bereid om te blijven investeren in de nieuwste behandeltechnieken en diagnostische apparatuur.
Servicelevel
Daarnaast hebben we een hoog service level waarbij u bij onzekerheid over de behandeling en voorgestelde therapie, altijd kosteloos recht heeft op een second opinion van een andere podotherapeut uit ons team. Wanneer u zolen als therapie hebt gekregen en het resultaat –wat verwacht mag worden en met u besproken is – blijft uit, is het mogelijk de zolen in te leveren en geld terug te ontvangen conform onze tevredenheidsgarantie die u vindt onderaan de prijslijst
Onze kwaliteit borgen wij door - naast een duidelijk klachtenprotocol en opmerkingen- en feedbackregister - te werken met tevredenheidsonderzoeken onder patiënten en verwijzers. Dit stelt ons in staat onze zorg en dienstverlening te evalueren en (zorg)processen te verbeteren.
Niet tevreden?
Heeft u overige opmerkingen of feedback voor ons, dan vernemen we dit uiteraard ook heel graag. U kunt hiervoor bellen met 088-1180585 of mailen naar service@rondompodotherapeuten.nl o.v.v. FEEDBACK