Hoe bestel ik podotherapeutische zolen?
Bij RondOm Podotherapeuten bestelt u gemakkelijk online uw zolen. Dit kan via onze website.
Als u bij ons op afspraak bent geweest, bent u gewend om de rekening van Famed te ontvangen. Famed is samengegaan met Infomedics. Onze rekeningen worden daarom voortaan door Infomedics verstuurd.
Na uw behandeling in onze praktijk, controleert Infomedics of deze gedekt wordt door uw zorgverzekering. Als u niet (volledig) verzekerd bent voor de behandeling stuurt Infomedics u een rekening.
U heeft 30 dagen de tijd om de rekening te betalen. Betaalt u via internetbankieren, let er dan op dat u de betaalgegevens gebruikt die op deze rekening staan (let op: dit is een ander rekeningnummer dan u gewend was!). U kunt ook de QR-code die op de rekening staat scannen met uw mobiele telefoon. U wordt dan direct naar uw iDEAL betaalpagina geleid. Alle betaalgegevens zijn al netjes voor u ingevuld, waardoor u alleen nog akkoord hoeft te geven op de betaling.
Als uw mobiele telefoonnummer en e-mailadres bij ons bekend zijn, kunt u uw rekening voortaan ook digitaal ontvangen. Wilt u hier gebruik van maken? Geef dit bij ons aan tijdens uw volgende bezoek.
Om rekeningen snel en correct te kunnen verwerken, delen wij uw gegevens met Infomedics. Infomedics doet er alles aan om uw gegevens maximaal te beveiligen, uiteraard voldoen zij aan alle geldende wetten en regels rondom privacybescherming. Ontdek wat Infomedics allemaal doet om uw gegevens te beschermen.
Op de website van Infomedics vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen. Ook kunt u op de website via de rekeningchecker snel en eenvoudig controleren of uw rekening al is betaald. Komt u er niet uit, dan kunt op werkdagen tussen 09.00 – 17.00 uur bellen met de Servicedesk van Infomedics via telefoonnummer 036 – 20 31 900.
Bij RondOm Podotherapeuten bestelt u gemakkelijk online uw zolen. Dit kan via onze website.