Bij RondOm staat de patiënttevredenheid centraal. Daarom maken we gebruik van PREMs vragenlijsten (Patiënt Reported Experience Measures). Zo kunnen we de ervaringen van onze patiënten in beeld brengen.
Belang van de vragenlijst
Met de uitkomsten van de vragenlijsten kunnen wij de zorg en het handelen van de zorgverlener beoordelen. Met uw mening en feedback kunnen we samen de zorg verbeteren. Helpt u mee?
Hoe werkt het?
Na uw eerste afspraak bij RondOm ontvangt u een mail met een uitnodiging voor het invullen van de PREM vragenlijst. In deze mail vindt u de link naar de digitale vragenlijst. U kunt de vragenlijst invullen op uw computer, tablet of telefoon. Het invullen duurt een paar minuten.
De vragen gaan onder andere over:
- Hoe er met u werd omgegaan tijdens uw consult;
- In hoeverre u zelf kon beslissen over uw behandelplan;
- Wat u vond van de informatie die u kreeg;
- Hoe de bereikbaarheid van de praktijk is.